ŠTO VAM SVE NUDIMO?

PROVJERITE NAŠE USLUGE

Naša tvrtka je specijalizirana za obavljanje domaćeg i međunarodnog prijevoza kemijskih i naftnih derivata. Koristimo tegljače koji zadovoljavaju EURO 6 norme, što osigurava ispunjavanju najnovijih standarda emisija i okolišne zaštite.

Za potrebe prijevoza kemikalija, ulja, bitumena, bitumenske emulzije i loživog ulja (mazuta), koristimo termoizolirane poluprikolice koje imaju posebne termičke izolacijske sustave koji omogućuju održavanje odgovarajuće temperature tijekom prijevoza osjetljivih kemijskih tvari ili tekućina.

Također vršimo prijevoz goriva poluprikolicama kapaciteta 34.000 litara i dostavu UNP-a kamionima preko 7,5 tona.

Posvećujemo veliku pažnju sigurnosti i usklađenosti s propisima. Naši vozači su obučeni za rukovanje kemijskim i naftnim derivatima te pridržavanje strogih sigurnosnih postupaka. Održavanje našeg vozila provodi se redovito kako bismo osigurali njihovu ispravnost i sigurnost tijekom prijevoza.

Kao vaš pouzdan partner za prijevoz kemijskih i naftnih derivata, nastojimo pružiti visoku kvalitetu usluge, pažljivo planiranje i točnu dostavu. Naš cilj je zadovoljiti vaše potrebe u prijevozu tih specifičnih tereta, osiguravajući njihovu sigurnost i integritet tijekom cijelog procesa prijevoza.

 

 

Upravitelj prijevoza

Ako upravitelj prijevoza nije istovremeno i osoba ovlaštena za zastupanje, potrebno je priložiti i sljedeće:

  • Dokaz o zaposlenju upravitelja prijevoza u tvrtci/obrtu, ili
  • Ovlaštenje osobe ovlaštene za zastupanje toj osobi da obavlja poslove upravitelja prijevoza, ili
  • Ugovor za upravitelja prijevoza, sklopljen između dviju pravnih osoba u kojem je navedeno da će njihov zaposlenik obavljati poslove upravitelja prijevoza kod prijevoznika i na koji način (npr. svaki dan od 8-12 sati radi u prijevoznikovom poslovnom prostoru ili je dostupan na mobilni telefon)
  • Napomena! Ugovor mora sadržavati detaljan opis poslova upravitelja prijevoza, u skladu sa člankom 4. stavkom 2. podstavkom b) Uredbe 1071/2009/EZ (točno utvrđeni zadaci koje ta osoba mora učinkovito i kontinuirano obavljati te su navedene njezine odgovornosti kao upravitelja prijevoza. Zadaci koje treba točno utvrditi obuhvaćaju, prije svega, zadatke koji se odnose na upravljanje servisiranjem i održavanjem vozila, provjeru ugovora i dokumenata o prijevozu, osnovno računovodstvo, raspodjelu tereta ili usluga vozačima i vozilima te provjeru sigurnosnih postupaka)

Upravitelj prijevoza može upravljati poslovima prijevoza u najviše četiri različite tvrtke (obrta), te  koji obavljaju prijevoz s najviše ukupno 50 vozila u svim tvrtkama (obrtima).

Sigurnosni savjetnik

Sukladno točci III. Zakona o prijevozu opasnih tvari (Narodne novine 79/07) pravne i fizičke osobe sa sjedištem/prebivalištem u Republici Hrvatskoj čija djelatnost obuhvaća prijevoz opasnih tvari cestom, željeznicom ili unutarnjim plovnim putovima, odnosno s tim prijevozom povezano pakiranje, utovar, istovar, punjenje ili pražnjenje, dužne su imenovati najmanje jednog sigurnosnog savjetnika za prijevoz opasnih tvari. Odluku o imenovanju i presliku uvjerenja sigurnosnog savjetnika dužni su dostaviti u ovo Ministarstvo najkasnije 15 dana od dana imenovanja. U istom roku dužni su obavijestiti Ministarstvo o eventualnim promjenama. Dužnost savjetnika može obavljati osoba koja je zaposlena u pravnoj ili kod fizičke osobe i ima druge obveze, odnosno osoba koje nije zaposlena u toj pravnoj ili kod te fizičke osobe ako je stručno osposobljena za obavljanje poslova savjetnika.

Pravne i fizičke osobe koje prevoze opasne tvari prema izuzećima određenim odredbama ugovora iz članka 3. Zakona nisu dužne imenovati savjetnika.

Poslovi savjetnika su prvenstveno:

  • praćenje propisa u području prijevoza opasnih tvari
  • nadzor nad rukovanjem opasnim tvarima u pravnoj ili fizičkoj osobi u skladu s propisima kojima se uređuje prijevoz opasnih tvari
  • savjetovanje uprave pravne osobe ili fizičke osobe
  • savjetovanje drugih zaposlenih u pravnoj i kod fizičke osobe
  • nadgledanje i praćenje stručne izobrazbe zaposlenih u pravnoj ili kod fizičke osobe te vođenje evidencije o njihovom osposobljavanju
  • provođenje odgovarajućih mjera radi sprečavanja nesreća, odnosno težih kršenja propisa
  • donošenje odgovarajućih mjera u slučaju nesreće
  • sastavljanje godišnjeg izvješća i obavljanje drugih poslova